Met VoIP telefonie ben je niet gebonden aan een vaste werkplek of locatie. Een IP-telefoon en internet verbinding is voldoende om gebruik te maken van een VoIP telefooncentrale.
Met VoIP bespaar je op telefoonlijn abonnementen en belkosten. VoIP maakt een investering in een telefooncentrale overbodig. Je neemt een abonnement op een telefooncentrale die veilig in een datacenter staat.
Een collega bijschakelen op een drukke dag. Je bedrijf eerder sluiten voor een bedrijfsuitje. Je bent flexibel met VoIP telefonie.
De centrale beheren of je bereikbaarheid aanpassen. Het kan overal met behulp van de app en de portal.
Al onze telefoniewensen in vervulling…
llo Hallo Morgen, bedankt voor de installatie van onze nieuwe telefooncentrale. Overstap is zonder problemen verlopen. Met de nieuwe centrale zijn al onze telefonie wensen in vervulling gegaan. Klanten worden op basis van nummerherkenning naar de juiste afdelingen doorgestuurd en de klantinfo wordt weergegeven. Helemaal top geregeld!”
René Bijmans
Bijmans Assurantiën
Wat krijg je van ons?
Abonnement
VoIP abonnementen zijn er in drie varianten. VoIP voor klein MKB, VoIP voor MKB+ en de VoIP VIP bundel.
VoIP-account
Een VoIP-account zorgt voor de registratie zodat je telefoon en account door de centrale worden herkend.
Telefoontoestel
Wij werken samen met het gerenommeerde merk Yealink. Wij bieden de keuze uit 2 topmodellen.
VoIP Abonnement
Keuzemenu, koppelingen met je CRM of vergaderen? Kies het pakket dat bij je past!
Om klanten snel te woord te staan kan het wenselijk zijn om een inkomend gesprek automatisch een bepaalde route te laten afleggen. Als het gesprek niet wordt aangenomen wordt er automatisch doorgeschakeld naar een ander nummer of voicemail.
Waarom Hallo Morgen?
ICT zien wij niet als doel op zichzelf maar ‘slechts’ als een bedrijfsmiddel waarbij procesverbetering en -innovatie centraal staan. Wij begeleiden je op een duidelijke en pragmatische wijze zodat jouw bedrijf klaar is voor ‘morgen’.
VoIP, Procesverbetering, cloud-diensten, Office 365… Allemaal prachtige termen maar wat betekenen ze voor jou? Wij weten hoe je IT toekomstgericht ingericht moet worden en komen met verrassende oplossingen passend bij jouw organisatie en budget.
Direct geholpen worden als het eens mis gaat en altijd iemand aan de lijn als je belt. Geen gezeur of astronomisch hoge prijzen. Dat noemen wij goede support. Onze medewerkers kennen de automatiseringssituatie binnen je organisatie. De wijze waarop wij communiceren is onderscheidend: duidelijk, open en laagdrempelig.