VoIP Telefonie

self.background.file.name

De voordelen van VoIP

Met VoIP telefonie ben je niet gebonden aan een vaste werkplek of locatie. Een IP-telefoon en internet verbinding is voldoende om gebruik te maken van een VoIP telefooncentrale.

Met VoIP bespaar je op telefoonlijn abonnementen en belkosten. VoIP maakt een investering in een telefooncentrale overbodig. Je neemt een abonnement op een telefooncentrale die veilig in een datacenter staat.

Een collega bijschakelen op een drukke dag. Je bedrijf eerder sluiten voor een bedrijfsuitje. Je bent flexibel met VoIP telefonie.

De centrale beheren of je bereikbaarheid aanpassen. Het kan overal met behulp van de app en de portal.

Meteen contact!

Al onze telefoniewensen in vervulling…

llo Hallo Morgen, bedankt voor de installatie van onze nieuwe telefooncentrale. Overstap is zonder problemen verlopen. Met de nieuwe centrale zijn al onze telefonie wensen in vervulling gegaan. Klanten worden op basis van nummerherkenning naar de juiste afdelingen doorgestuurd en de klantinfo wordt weergegeven. Helemaal top geregeld!”

René Bijmans
Bijmans Assurantiën

Wat krijg je van ons?

Abonnement

VoIP abonnementen zijn er in drie varianten. VoIP voor klein MKB, VoIP voor MKB+ en de VoIP VIP bundel.

VoIP-account

Een VoIP-account zorgt voor de registratie zodat je telefoon en account door de centrale worden herkend.

Telefoontoestel

Wij werken samen met het gerenommeerde merk Yealink. Wij bieden de keuze uit 2 topmodellen.

VoIP Abonnement

Keuzemenu, koppelingen met je CRM of vergaderen? Kies het pakket dat bij je past!

VoIP voor klein MKB

  • Geschikt tot 10 werkplekken
  • Intern gratis bellen
  • Flexibel doorschakelen naar vast en mobiel
  • Voicemail
  • Extra uitbreiding; meldingen en openingstijden

VoIP voor MKB+

  • Vanaf 10 werkplekken
  • Intern gratis bellen
  • Flexibel doorschakelen naar vast en mobiel
  • Voicemail, meldingen en openingstijden
  • Extra uitbreiding; keuzemenu

VoIP VIP-bundel

  • Alle functionaliteiten klein MKB en MKB+ met als extra uitbreiding;
  • Wachtrij
  • Meeluisteren
  • Vergaderen
  • Koppeling CRM

Standaard functionaliteiten

Om klanten snel te woord te staan kan het wenselijk zijn om een inkomend gesprek automatisch een bepaalde route te laten afleggen. Als het gesprek niet wordt aangenomen wordt er automatisch doorgeschakeld naar een ander nummer of voicemail.

  • Ontvang ingesproken voicemails automatisch in je email.
  • uitbellen vanuit je vaste nummer, beschikbaarheid aanpassen, collega’s onderling bellen
  • Pas eenvoudig je beschikbaarheid aan en krijg inzicht in de beschikbaarheid van collega’s.
  • Schakel je telefoonnummer door naar een mobiel nummer.
  • Meerdere medewerkers onder 1 intern of extern nummer plaatsen.
  • Al je statistieken en beheer via 1 portal.

Extra uitbreidingen

  • Veel inkomende gesprekken? Beantwoord ze allemaal met een wachtrij.
  • Iedere beller direct met de juiste afdeling doorverbinden.
  • Digitaal faxen versturen en ontvangen zonder faxapparaat.
  • ‘Live’ meeluisteren bij gesprekken van een collega.
  • Op elk moment van de dag simpel en snel een telefonische vergadering opzetten.
  • Automatisch de klantenkaart op het beeldscherm wanneer een klant belt.
  • Geef je klant een warm welkom of wacht melding met deze module.
  • Richt je telefonie in op basis van je openingstijden. Je beller doorloopt een ander belplan als je bedrijf gesloten is.

Waarom Hallo Morgen?

ICT zien wij niet als doel op zichzelf maar ‘slechts’ als een bedrijfsmiddel waarbij procesverbetering en -innovatie centraal staan. Wij begeleiden je op een duidelijke en pragmatische wijze zodat jouw bedrijf klaar is voor ‘morgen’.

Wij regelen al je ICT

VoIP, Procesverbetering, cloud-diensten, Office 365… Allemaal prachtige termen maar wat betekenen ze voor jou? Wij weten hoe je IT toekomstgericht ingericht moet worden en komen met verrassende oplossingen passend bij jouw organisatie en budget.

Fantastische support

Direct geholpen worden als het eens mis gaat en altijd iemand aan de lijn als je belt. Geen gezeur of astronomisch hoge prijzen. Dat noemen wij goede support. Onze medewerkers kennen de automatiseringssituatie binnen je organisatie. De wijze waarop wij communiceren is onderscheidend: duidelijk, open en laagdrempelig.