Het is u vast niet ontgaan: online werken krijgt de overhand in ICT land. Overal duiken aanbieders op met online producten die via terugkerende bedragen gefactureerd worden. We zullen proberen u een beeld te geven wat dit fenomeen inhoudt.
In deze tijd, waarin steeds meer mensen gebruik maken van smartphones, tablets en notebookwil men ook onderweg bereikbaar blijven. Enkele jaren terug waren het slechts de grotere bedrijven die hun ICT omgeving hierop hadden laten inrichten. Dit komt, omdat de infrastructuur hiervoor moest worden ingericht bij de organisatie zelf, iets dat de nodige kosten met zich mee bracht.
Met de komst van online diensten, wordt dit mogelijk voor iedere organisatie. De groei van diensten is dan ook enorm. Voor iedereen die graag wil dat de organisatie meer bereikbaar wordt biedt online werken voldoende mogelijkheden.
Andere voordelen zijn, dat ”veroudering” van systemen verleden tijd is. Tenslotte neemt u een dienst online af, waar voortdurend opnieuw in geinvesteerd wordt. De dienst zal daardoor eerder beter en completer worden in de toekomst!
Dat hangt geheel af van uw situatie. In de regel geldt dat kleinere bedrijven makkelijker de stap kunnen maken naar een volledige online omgeving. Grotere bedrijven hebben wel eens specifieke (branche-) applicaties, waarvan de leverancier (nog) geen online versie kan aanbieden.
Door te investeren in de moderne technieken, zorgt u ervoor dat u een competitief voordeel ten opzichte van uw concurrenten hebt. Graag adviseren wij u over de mogelijkheden om de concurrentie voor te blijven.